A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Мартинівська територіальна громада
Полтавська область, Полтавський район

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету сільської ради за звітний період 2021 року

Дата: 05.04.2021 11:53
Кількість переглядів: 20

МАРТИНІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від  __ квітня 2021 року                                                                           № ______

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету сільської ради за звітний період 2021 року

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування і відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконавчий комітет Мартинівської сільської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію начальника загального відділу апарату виконавчого комітету Мартинівської сільської ради Супрун Н.М. про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Мартинівської сільської ради за звітний період 2021 року взяти до відома (додається).         

2. Головному спеціалісту загального відділу апарату виконавчого комітету Мартинівської сільської ради Семеренко Т.М.. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3. Керівникам комунальних підприємств, установ, посадовим особам  виконкому сільської ради вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного  ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

4. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:

         - регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

         - посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

          - забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

     - притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

5.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови Родика О.А.

 

 

Сільський голова                                                                     В.І. Котенко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь